2020-21: Αυτά είναι τα 58 νηπιαγωγεία που θα διδαχθούν Αγγλικά οι μαθητές

Ορίστηκαν, με απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, τα  πενήντα οκτώ (58) Νηπιαγωγεία της χώρας στα οποία εισάγεται πιλοτικά το μάθημα  δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα.

Αυτά είναι τα 58 νηπιαγωγεία που θα διδαχθούν Αγγλικά οι μαθητές

Η διδασκαλία της αγγλικής  γλώσσας  μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες θα γίνεται δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα, των δημόσιων Νηπιαγωγείων γενικής παιδείας όλων των τύπων κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Σκοπός της εισαγωγής της δημιουργικής ενασχόλησης των παιδιών με την Αγγλική γλώσσα, είναι ο εμπλουτισμός του προγράμματος του Νηπιαγωγείου – μεθοδολογικά και θεματικά- όχι μόνο για την γλωσσική αλλά και για την ολόπλευρη ανάπτυξη των ικανοτήτων των νηπίων και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον.

Ποιος θα διδάσκει Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία

Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή της δράσης, θα διατεθεί μόνιμος ή αναπληρωτής εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ06 που υπηρετεί σε σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας ή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εγγύς του νηπιαγωγείου.

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας και των Νηπιαγωγών

Για την επίτευξη των στόχων της πιλοτικής εφαρμογής προβλέπεται από κοινού σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας και των Νηπιαγωγών σε δύο τουλάχιστον φάσεις, η οποία θα υλοποιηθεί από μέλη ΔΕΠ ή/και ΣΕΕ ή/ και εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων ή/και στελέχη του ΙΕΠ.

Η πρώτη φάση της επιμόρφωσης (διάρκειας 10-12 ωρών) θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο 2020 και θα αφορά σε θεματικές σχετικές με τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας, με τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του προγράμματος του Νηπιαγωγείου καθώς και με τη λειτουργική ένταξη της ξένης γλώσσας στις προβλεπόμενες μαθησιακές περιοχές του Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής θα πραγματοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις, ανάλογα με τις ανάγκες των εμπλεκομένων με σκοπό την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και την ανατροφοδότηση σχετικά με την εξέλιξη του προγράμματος.

Το πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής καθώς και το επιμορφωτικό/εκπαιδευτικό υλικό θα ανατεθεί σε ειδικούς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι θα υποστηρίζουν και θα παρακολουθούν το πρόγραμμα καθ’ όλη τη διάρκειά του.

Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα συντάξει έκθεση με βάση τα πορίσματα της διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης του προγράμματος προκειμένου να γνωμοδοτήσει προς το Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη διεύρυνσή του σε όλα τα Νηπιαγωγεία της χώρας.

Exit mobile version