Αναθεωρείται τελικά το μέτρο 50+1 κρούσματα στην τάξη;

Με αγωνιά παρακολουθούν καθημερινά οι γονείς τις εξελίξεις όσον αφορά τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω κορονοϊού.

Σε σημερινές της δηλώσεις η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή ερωτηθείσα για το αν υπάρχουν σκέψεις να αναθεωρηθεί το μέτρο “50+1” για τα κρούσματα στις τάξεις ξεκαθάρισε ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί καθώς δεν κρίνεται απαραίτητο.

Ειδικότερα τόνισε ότι “Αυτή τη στιγμή, έχουμε 8 μόνο κλειστά τμήματα λόγω κορονοϊού σε πάνω από 80.000 τμήματα σχολείων σε όλη την Ελλάδα. Ακολουθούμε την διεθνή τάση και πρακτική για ιδιαίτερα αυξημένο έλεγχο. Μαθηματικά μοντέλα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, στα οποία κάνει αναφορά και ο ECDC, υπολόγισαν ότι για να επιτευχθεί 40% μείωση της μετάδοσης στις σχολικές αίθουσες μέσω μείωσης της πυκνότητας θα πρέπει οι μαθητές να χωριστούν στα τρία και να πηγαίνουν εκ περιτροπής κάθε τρεις ημέρες σχολείο εναλλάξ. Αντιθέτως, μέσω του καθολικού test μία φορά την εβδομάδα επιτυγχάνεται 70% μείωση της μετάδοσης».

Exit mobile version