Καλύτερους βαθμούς έχουν οι έφηβοι που παίζουν online παιχνίδια

Οι γονείς που συνεχώς γκρινιάζουν στον έφηβο γιο τους ή την κόρη τους να αφήσει επιτέλους το χειριστήριο του PlayStation και να πιάσει ένα βιβλίο, σίγουρα θα το ξανασκεφτούν διαβάζοντας αυτή την έρευνα.

Νέα έρευνα από το πανεπιστήμιο της Αυστραλίας RMIT (Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μελβούρνης) διαπίστωσε πως το παιχνίδι ενισχύει τις ακαδημαϊκές επιδόσεις στα μαθηματικά, στα αντικείμενα των επιστημών, αλλά και στο διάβασμα μεταξύ των μαθητών λυκείου.

Ο αναπληρωτής Καθηγητής Αλμπέρτο Πόσο του RMIT, ανέλυσε τα ακαδημαϊκά αποτελέσματα περισσότερων από 12.000 15χρονων Αυστραλών και τα συνέκρινε με τις online συνήθειές τους.

«Οι μαθητές που παίζουν online παιχνίδια σχεδόν κάθε μέρα έχουν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες πάνω από το μέσο όρο στα επιστημονικά αντικείμενα», σύμφωνα με τον καθηγητή Πόσο.

«Όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενική γνώση, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας,» τόνισε ο ίδιος επιστήμονας.

Exit mobile version