bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Η Barbie αγκαλιάζει τη συμπερίληψη: Έγινε η πρώτη κούκλα με διαβήτη τύπου 1

Η Barbie εξακολουθεί να δείχνει, ότι είναι κάτι παραπάνω από μία κούκλα.

Πιο ανθρώπινη, με έμφαση στην συμπερίληψη, η αγαπημένη κούκλα των παιδιών δεν αφήνει κανένα παιδί -και όχι μόνο- απ’ έξω.

Συνεχίζοντας να διευρύνει τους ορίζοντες της συμπερίληψης, η Mattel παρουσίασε την πρώτη Barbie με διαβήτη τύπου 1, εξοπλισμένη με αντλία ινσουλίνης και μόνιτορ γλυκόζης. H νέα προσθήκη στην σειρά fashionistas, σχεδιάστηκε “για να επιτρέπει σε περισσότερα παιδιά να βλέπουν τον εαυτό τους” ενώ για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία υπήρξε συνεργασία με τον παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό έρευνας και υποστήριξης για τον διαβήτη τύπου 1, Breakthrough T1D.

Σύμφωνα με τον Guardian, ο διαβήτης τύπου 1 είναι μία αυτοάνοση πάθηση, στην οποία το σώμα επιτίθεται και καταστρέφει τα κύτταρα στο πάγκρεας που παράγουν ινσουλίνη. Συχνά διαγιγνώσκεται στην παιδική ηλικία και οι ασθενείς πρέπει να παρακολουθούν τα επίπεδα γλυκόζης τους και να λαμβάνουν ινσουλίνη κάθε μέρα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie (@barbie)

Ντυμένη στις αποχρώσεις του μπλε η αγαπημένη κούκλα των παιδιών έχει στο μπράτσο της μία συσκευή παρακολούθησης γλυκόζης (CGM) η οποία είναι καλυμμένη με μία ιατρική ροζ ταινία σε σχήμα καρδιάς. Στη μέση έχει ένα ροζ κινητό τηλέφωνο με εφαρμογή CGM για να παρακολουθεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα της κατά την διάρκεια της ημέρας.

Επίσης φοράει μια αντλία ινσουλίνης που της παρέχει αυτοματοποιημένη δοσολογία ινσουλίνης ανάλογα με τις ανάγκες ενώ κρατάει μια τσάντα για τα απαραίτητα, όπως σνακ, που μπορεί να χρειαστεί όταν βρίσκεται έξω.

Οι συσκευές έχουν σχεδιαστεί με την καθοδήγηση του Breakthrough T1D, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές, αλλά και προσιτές στα παιδιά, χωρίς φυσικά να χάνεται το στοιχείο του παιχνιδιού.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie (@barbie)

«Η Barbie βοηθά στη διαμόρφωση των πρώιμων αντιλήψεων των παιδιών για τον κόσμο και, αντανακλώντας ιατρικές παθήσεις όπως ο διαβήτης τύπου 1, διασφαλίζουμε ότι περισσότερα παιδιά μπορούν να δουν τον εαυτό τους στις ιστορίες που φαντάζονται και στις κούκλες που αγαπούν», δήλωσε η Kρίστα Μπέργκερ (Krista Berger), αντιπρόεδρος της Barbie και παγκόσμια επικεφαλής του τμήματος για τις κούκλες, συμπληρώνοντας ότι η νέα Barbie αποτελεί «ένα σημαντικό βήμα στη δέσμευσή μας για συμμετοχικότητα και εκπροσώπηση».

Σημειώνεται ότι η διάσημη κούκλα έκανε την εμφάνισή της στα καταστήματα πριν από έξι και πλέον δεκαετίες, ενώ σήμερα κυκλοφορούν περισσότερες από 175 διαφορετικές εμφανίσεις Barbie, με διάφορους τόνους δέρματος, σωματότυπους και αναπηρίες.

 

Facebook Share  X Share  Στείλε με email  Print